RSS 2.0

Blågul är man
2009-11-18 14:21:17 | | Kommentera här! 1

Jag kan bara säga såhär, Mitt blåmärke löper amok! Det lever sitt eget liv utan gränser! Det har alla möjliga färger. Halleluja för stora blåmärken, eller så inte...

Ska ha datakunskap nu och väntar på att Daggelito ska komma. Han glömde bort oss för 2 veckor sedan och det är synd att han antagligen inte kommer at göra det den här gången. Men man kan alltid hoppas. Vi håller iallafall på att göra en powerpoint och jag gör såklart en som handlar om McDreamy♥ Min gulleplutt som är sjukt snygg nu.

I MISS YOU GUYS!♥




puss


frida

love you tooo!

Jag har också en massa blåmärken! :O Från vi spela vollyboll på skolan, kan nästan inte skriva med min högerarm för den är helt blå ;)



2009-11-18 @ 15:18:11
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback