RSS 2.0

Stranden med Madde
2009-06-25 17:10:50 | | Kommentera här! 1

Idag var jag på stranden med Madde och stekte;) hehe. Det är synd att man har fått anlag för att ha svårt att bli brun:( Men lite brun blev jag ändå;) Det är tur det. Det var verkligen jätteskönt och det var faktsikt ganska varmt i vattnet, så man kunde svalka sig lite. Annars hade vi troligen dött! Det var stekande hett;) haha. Vi var också det såklart. Det är synd att det inte finns någon glasskiosk i Storhamn, där vi var. Det skulle verkligen vara perfekt;) Det är en jättebra strand där det inte är så himla mycket folk, inte så kallt i vattnet och vindstilla. Det enda som saknas är just en kiosk och även ett omklädningsrum;) Annars är det perfa där:) 

Vilken härlig dag. 25 grader i skuggan!



puss 

Frida

NE jag ska ta det lugnt! ;)



Men jag kommer sakna dig med Älsk!! (A)

2009-06-25 @ 17:12:57
URL: http://friiddaas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback