RSS 2.0

Beställning
2011-01-20 15:52:45 | | Kommentera här! 1



Nu är en minibeställning fixad från H&M. Behöver en ny bikini och hittade  detta linne som jag tror kan bli snyggt med ett par ljusa jeansshorts i sommar. Måste vara ute i god tid och fynda till varmare dagar. Jag känner på mig att det är många som kommer at ha denna bikini i sommar, men jag orkar inte bry mig. Varför ska jag göra det om jag tycker att den är snygg???

Har träning ikväll, längtar. Känslan som man har efter man har tränat är underbar, förutom smärtan i höfterna, men det skiter jag i. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt som igår. Jag måste ta igen sömnen litegrann nu. Bara 3 körlektioner till, sedan är det uppkörning!

puss

FRIDA

jag har den bikinin :)

2011-01-20 @ 17:05:14
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback