RSS 2.0

Förkyld
2008-08-27 19:00:09 | | Kommentera här! 0

Det var länge sedan jag skrev, jag vet. Har helt enkelt glömt bort det. Är inte en skrivnarkoman som kan sitta i timmar och skriva. om jag ska erkänna så undrar jag varför jag har en blogg, men ja....det kan vara kul att skriva av sig någon gång. Är iallafall förkyld nu. Det rinner fasansfullt mycket ur min näsa, fan vad jag hatar att vara förkyld. Som korven på moset så har vi en "lära-känna-klassen-dag" på äventyrshuset imorgon. Jag måste bara fara, har inte tänkt att stanna hemma och gäsa nå mer. Vi får se hur det går, har då ingen feber. Det är väl bara att sätta igång och äta Fisherman´s friend så det knakar och få i mig så mycket c-vitamin som det bara går.

Fast såklart är det ganska chill att bara kunna ligga på samma plätt i soffan och glo på dumburken utan att mamma och pappa säger "dina ögon blir fyrkantiga, nu får du ta och ge dig". Men trist är det ändå. Man har ingen ork alls och det känns som att jorden håller på att gå under...

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback