RSS 2.0

en liten summering
2013-06-25 22:47:00 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Oj vad tiden går fort! Snart är det ju till och med slut på juni månad som börjar ge riktigt härligt väder uppe i, vanligtvis kalla, Norrland. Jag har hunnit med rätt så mycket under den här veckan och är rätt så slut nu. Det är tur att jag är ledig imorgon. Kommer troligtvis sätt min ej solkyssta rumpa på moppen och köra till stranden för att bättra på den obefintliga brännan. Men det beror på om vädret godkänner det.
 
Under den senaste veckan har jag hunnit med att..:
Jobba 
Fira midsommar med goa människor
Äta god mat med familjen
Vara med vid sjösättning av farmors båt
Inviga den svenska stranden
Sova igen de timmar jag har förlorat under stressiga jobbartider
Jobba ännu mer
 
En riktigt händelserik vecka!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback