RSS 2.0

en uppenbarelse
2012-10-09 18:42:00 | skönhet | Kommentera här! 0

 
Borde börja ha läppstift mer. Speciellt mitt favoritläppstift som jag har på mig här ovan, mitt mörklila från Make Up Store. Har dessvärre egentligen inga "läppstiftläppar", men jag verkligen äääälskar att ha läppar som uppväcker uppmärksamhet. Det spelar ingen roll om det uppskattas eller upprörs av folket omkring mig. Som jag brukar säga: Det är inte riktig konst föränn människor blir upprörda. 
 
Har second hand - fyndat idag! En jacka, en väst och två cardigans fick följa med min glada min hem. Det finns inget härliga än att bära runt på ett second hand - fynd! Billigt, unikt och pengar som går till ett gott ändamål kan aldrig slå fel.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback