RSS 2.0

dagen som sådan
2012-03-08 23:03:17 | allmänt | Kommentera här! 1

Här får ni en resumé från min dag:
- Vaknade med en gigantiskt finne på hakan. Tror seriöst att den har planer på att äta upp mitt ansikte.
- Åt Bullens korv till frukost/lunch. Mmm gott!
- For till skolan och gjorde klart en kopp.
- Mådde jätteilla när jag kom hem. Troligtvis pågrund utav att jag inte hade ätit något mellan 9.00 och 16.00.
- Åt en helt okej middag. Köttet var då gott iallafall. Ganska obvious med tanke på att jag åt tre stora köttskivor.
- Tittat på Beauty and the Geek - finalen. Fattigt men asroligt program!
- Njutit av att jag är ledig imorgon. Inga koppar. Inga krav. Ingenting.

Koppen som jag gjorde idag ↓. Har gjort en tidigare med samma mönster, men den gick sönder. Så nu gjorde jag en till. För detta mönster ska banne mig visas upp på mässan!



Nu ska jag äntligen få sova ut! Guld värt!

Sassäh

Hallojs. Hoppas att du har en underbar lördag! ;) Lust att göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

2012-03-10 @ 13:03:03
URL: http://nojjz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback