RSS 2.0

ugnen från helvetet!
2012-01-30 17:00:00 | Våra koppar | Kommentera här! 1



Såhär ser den koppen jag målade i fredags ut. Som jag nämnde tidigare så är det en av mina bästa koppar hitills. Eller ja, till och med bästa! Men jag får inte hoppas för mycket. Den kan lika gärna gå sönder i ugnen. Just nu är den bara torkad och ska först in i skröjbränning och sedan glasyrbränning (då alt kan hända).

Jag hoppades verkligen för mycket på min förra kopp som jag fick se idag efter den sista förödrande bränningen. Den är helt misslyckad! Glasyren har dragit ut färgen så att allt har blivit suddigt och helt förstört! Svårt att beskriva min besvikelse med tanke på att jag alltså har suttit och målat denna jävla kopp i ca 3,5 timmar helt förgäves! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAHHHH STÖRDA UGN! Humöret är inte på topp just nu.

PS. Koppen kommer att bli svartvit sen. Den är bara grå innan den har blivit bränd.



CISSI

superdupermegasnygg!!!! lätt snyggaste hittills!

2012-01-30 @ 17:19:07
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback