RSS 2.0

tv-söndag
2012-01-08 23:12:40 | allmänt | Kommentera här! 0



Idag har jag inte åstadkommit något nyttigt på hela dagen. Har tittat på skidor (Marcus Hellner is the shit!) och återigen fastant framför tvn, till "Blades of glory", typ den klockrenaste filmen of all time.

Imorgon har jag tänkt att visa top 5 ur min garderob och lite nya saker som har hamnat i den under julhelgen. Har hamnat i en dålig vana. Sover för länge = hinner bli mörkt = inget fotande. Men imorgon har jag tänkt att ställa klockan på nio och kliva upp halv 10! Till och med en åsna skulle kunna klara detta. Hmmm...tar kanske lite vatten över huvudet. En Linn som går och lägger sig typ nu skulle kunna klara det. Ah, där satt den!

Wish me luck guys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback