RSS 2.0

rött hår - bu eller bä?
2012-01-31 21:00:00 | mode | Kommentera här! 1



Var på salongen idag och tittade i lite färgkartor inför nästa färgning. Kommer att bli en mer casual och mörkare blond färg. Men jag funderar faktiskt på att färga håret rött. Nu menar jag inte djuprött-rött, utan mer kopparfärgat. Jag tycker att rött hår är så snyggt. Jag menar, Ebba Zingmark, hennes hårfärg är gudomligt snygg! Det går inte att neka. Men frågan är om man passar i det själv. Det skulle vara väldigt kul med någon mer utstickande färg. Fast om det går snett kommer det att var svårt att fixa till, tyvärr.



En sak som faktiskt får mig att tveka är ögonbrynen. Hur skulle man göra med ögonbrynen?? Jag tycker inte att det skulle bli snyggt med bruna ögonbryn till ett rött hår. Eller?

Tåls att tänka på. Som sagt, nästa färgning blir bara en mörkare blond färg. Det röda snacket är fortfarande bara snack!

Vad tror ni? Skulle kopparrött kunna vara något?

frida

Det är en häftig färg för dem som passar i det! Du borde ju fundera på det!(Y) Men då måste du lova att du inte låter färgen blekna ur.. Frida hissar!!!

2012-01-31 @ 21:41:09
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback