RSS 2.0

Mitt sista termin
2012-01-10 11:01:18 | allmänt | Kommentera här! 0



Såhär ser mitt sista schema på gymnasiet ut. Rätt så okej. Går länge på fredagar, men det har jag gjort ända sedan jag började första året. En förbannelse helt enkelt. Kommer att ha värsta hålet på måndag, men då har jag mer tid till att göra koppar, vilket är perfekt! Och första lektionen som jag har på måndagar och tisdagar (den stooora gula rutan, filosofi A), kommer jag bara att ha halva terminen. Så sen kommer jag få megasovmorgonar. det kommer att bli underbart!

Mina kurser den sista terminen:
Svenska B
Svenska C
Projektarbete (UF-företaget)
Filosofi A
Samhällskunskap A
Fotografisk bild A
Teknikutveckling och företagande
Miljöanpassad arkitektur
Bild och form
Estetiskt val (har valt syslöjd, men ska nog byta till träslöjd för att kunna göra montern till UF-företaget).

Onsdag kommer att vara en mördardag! Men jag är förberedd! Bring it on!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback