RSS 2.0

hemma från frisören
2012-02-27 16:41:18 | mode | Kommentera här! 0



Vaknade med jätteont i magen, så jag stannade hemma från skolan. Tur att det blev bättre under dagen eftersom jag behövde fara till Saxonz för att prata hårfärg. De hade en färgexpert från Stockholm där under dagen, så det kändes viktigt att få prata med henne och att hon visade vilken färg som skulle bli bra.

Det var tänkt att jag bara skulle bestämma färg idag. Men vips så satt jag i frisörstolen med färgen i håret. Haha, kom lite som en chock...fast på ett bra sätt! Jag antar att det är på det sättet man ska göra det. PANG BOM RAKT PÅ! Då hinner man inte ändra sig och banga ur.

Ni får se resultatet senare ikväll kl. 20.00! Har fixat ett tidsinställt inlägg eftersom jag ska bort till kusinerna och fira min faster ikväll.   

Spännande va?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback