RSS 2.0

Tips: hårda och snygga naglar
2012-04-05 15:00:00 | mode | Kommentera här! 2




För några år sedan slutade jag att bita på dem och kunde äntligen få se mina naglar växa sig långa. Men så blev inte fallet. Jag har extremt dåliga naglar så istället för att växa sig långa och fina spricker de och är mjuka som gelé.

Som tur är så har jag hittat den ultimata kombon för mina naglar. Jag använder Depends Protective Base Coat, Beauty Polish och Quick & Shine Top Coat. Denna trio håller mina naglar hårda och snygga! Och då menar jag inte lite hårda utan STONE-HARD!

Depend Protective Base Coat:
Skapar en bra och hållbar grund inför nagellacket. Den skapar den perfekta lackytan och skyddar nageln så att färgpigmenten inte kan tränga ner i nageln och orsaka missfärgningar.

Depend Beauty Polish:
Ger en fin genomskinlig rosa nyans. Återger skönhet till en ojämn, livlös, matt eller gul nagel. Microfibrer fyller ut ojämnheter och ger en perfekt ytfinish. Lacket inehåller violetta pigmenteringar som kamouflerar gula missfärgningar på nageln.

Depend Quick & Shine Top Coat:
Håller nagellacket på plats och gör nageln stenhård. Ger en stöttålig och högglansing yta, prefekt skydd och torkar supersnabbt.

Utöver dessa produkter kan jag rekommendera Depend Powerflex Nagelstärkare (skyddar nageln från att bli mjuk).


Frida Stenlund

svar JAA går fint!

2012-04-05 @ 16:52:45
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Petra

jättebra tips!

2012-04-09 @ 21:40:17
URL: http://brokenheel.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback