RSS 2.0

Problemlösning á la Linn
2012-04-12 15:00:00 | mode | Kommentera här! 1

Som jag skrev tidigare så har jag fallit för toppar med utsvängd underdel. Tyvärr så har jag inte kunnat införskaffa mig en såda än. Men i helgen när vi skulle få främmande så fick jag en snilleblixt!
Jag har en kabelstickad tröja från Second Hand som jag älskar in till döden. Men det enda negativa är att den ser ut som en säck potatis på kroppen. Man får ingen smickrande kropp. Så jag då kom jag på idén att dra ett snöre genom tröjan så att det skapas en dragsko som man sedan kan dra i och knyta en fin rosett. Och vips så hade jag mig en sådan där eftertraktad tröja med utsvängd underdel! Hittade ett vanligt snöre som hade typ samma naturliga färg, så det blev splendid!
Före- och efterbilder:
FÖRE



EFTER


Smart va??

Mimmie

smart!

2012-04-12 @ 15:36:48
URL: http://mimmies.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback