RSS 2.0

A little bit of history
2012-04-05 13:52:28 | allmänt | Kommentera här! 0

En del av mig saknar det kortkorta håret, men en annan del av mig längtar efter att få håret långt. Problemet med det superkorta håret var stylingen. Jag var tvungen att duscha det varje dag för att det skulle se bra ut. Vilket såklart inte är bra för håret och även rätt så slitsamt för en själv. Jag hade bra och dåliga perioder när jag hade den frisyren. Fick vara med på en modeblogg pågrund av håret och har aldrig fått så många fina kommentarer förut.

Med tanke på hur mycket positivt frisyren gav mig så ångrar jag inte att jag klippte det kort. Men det kommer nog att vara första och sista gången. Fast om man känner mig själv rätt så kommer jag säkert att få äta upp det.



En gammal bild på mig när jag hade kortkort hår. Fina ögonbryn jag hade på den bilden, faktiskt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback