RSS 2.0

måndagarna är ju allt för härliga
2011-09-19 13:23:56 | allmänt | Kommentera här! 0



Känner mig så skabbig idag! Har på mig några gamla och fula casual kläder. Har bara haft en lektion idag till 11.00, så nu är jag hemma och har även hunnit med att äta en tacopaj ala Linn som blev superduper! Borde kaske ha en pajkväll snart?? Alla som vågar äta av min paj är välkomna!

Ikväll har jag ingenting som jag måste göra, vilket är så sjuuukt skönt! En fri kväll som kommer att tillbringas framför tvn och datorn. Min dator har fått fuktskador efter allt mitt dregel över alla snygga kläder på webshoparna. På fredag får jag pengar!! :D

Nu ska jag sätta mig ute i solen med två av mina bästa vänner, "Längtans rike" och älskade räddharen Sean! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback