RSS 2.0

jordbävning eller vadå??
2011-09-22 21:37:38 | allmänt | Kommentera här! 1


Hade väldigt ont i huvudet idag också. Men jag bet ihop och klarade av skoldagen. Är lite mer bekymrad över morgondagen eftersom jag har lite feber. Jag borde nog inte springa konditionstesten i alla fall. Skulle bara hamna på marken helt död efter halva i sådana fall. Så jag tror att jag skippar det hur som helst. Får förhoppningsvis chans att visa vad jag går för (haha..alltså ingenting) någon annan gång.

Är bara så less på att vara sjuk! Jag hoppas att jag inte får en sådan där jobbig period igen då jag aldrig blir frisk. Ser lite surt ut nu när jag konstaterar att jag fortfarande är sjuk efter 2 veckor. Grymt jobbigt!

Nu ska jag sussa gott och sedan får vi veta imorgon om jag fortfarande är en strandsatt val. Mest troligt..

FRIDA

Ät mycket vitaminer!

2011-09-22 @ 23:51:36
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback