RSS 2.0

halva veckan avklarad!
2011-09-28 18:54:30 | allmänt | Kommentera här! 1



Skoldagen idag gick faktiskt rätt så snabbt. Men jag är ändå grymt trött och det känns som att jag har varit med i ett maraton. Så ikväll blir det bara att sitta i soffan och titta på tv. Idol var grymt bra igår kväll, så förhoppningsvis är det bra idag också! Jag vill att Olle ska vidare i alla fall. Men jag säger bara "peppar peppar", för igår gick inte Amanda vidare när jag ville det. Så jag ska inte spåna någonting ikväll.

Ser ut som en kantarell i min frilla idag. Så imorgon har jag tänkt att se ut som en champinjon..

Nathalie

Jag måste erkänna att jag riktigt blev förälskad i din blogg. Den är underbar. Kommer följa den dagarna lång!!

2011-09-29 @ 17:58:35
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback