RSS 2.0

godnattis
2011-09-20 21:20:35 | allmänt | Kommentera här! 1



Såg nyss klart Idol och ska snart gå och lägga mig. Det är så sjukt många unga som är med iår (som också är grymt bra!!). Kommer att bli svårt att se någon åka hem. Olle måste gå vidare, han är ju bara huuur charmig som helst!

MMmmmmmm...imorgon har jag sovmorgon! Inte så speciellt lång eftersom jag måste åka buss till skolan, men ändå. En timme eller så får jag i alla fall lägga på min vanliga sömn. Förhoppningsvis ska detta göra så att jag inte ser ut som en himla uteliggare som resten utav veckans dagar. Livet är ju underbart alltså! Speciellt när man får höra av sin mamma på morgonen att ens hår är jättefint....när det är alldeles fett.

Ska börja ha flottigt hår. Det verkar vara en succé

Fanny b

Oj så söt du är!

2011-09-21 @ 17:48:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback