RSS 2.0

ibland spårar det bara helt enkelt
2011-10-23 18:23:36 | familj & vänner | Kommentera här! 1

För ett tag sedan när jag såg på Idol hemma hos Madde med henne, Sara och Viktor sa jag någonting som de aldrig kommer att sluta reta mig för. Ni kanske vet om Tony Weseth? Han som bara hade på sig en väst när han hade sin audition. Jag råkade alltså säga (när jag skulle förklara vem det var) att han inte hade på sig någon tröja. Det ena ledde till det andra och vips så blev jag känd som "tjejen som skulle ge alla killar utan tröja en guldbiljett". Jag har alltså blivit "mobbad" för detta lilla snedsteg i ett par veckor nu.

Till saken (den riktiga saken). Tänkte visa er en konversation jag hade med Madde på facebook alldeles nyss, som handlar litegrann om det ovanför. En konversation som totalspårade till slut. Enjoy!








Haha vad snackar vi om egentligen, Madde??


Linnéa

haha!

2011-10-23 @ 18:53:42
URL: http://linneaforssell.spotlife.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback