RSS 2.0

dagens
2011-10-19 22:10:48 | allmänt | Kommentera här! 0



Dagens plus:
- Hade sovmorgon. Välbehövligt när man börjar bli så gammal och trött i kroppen.
- Kunde fixa en rätt så okej frilla utan att blöta det och blåsa upp igen, som jag måste göra typ varje dag annars. Nackdelen med kort hår..
- Vi har kommit igång rejält med företaget nu! 3 cups down 50 to go!
- Mitt H&M-paket med välbehövda "my mother panties" har kommit. Orkade dock inte hämta ut det idag.

Dagens minus:
- Mitt ansikte är bombaderat med oinbjudna gäster. Nu är det banne mig KRRRRIIIG!!
- Min frisyr är i en liten jobbig längd juust nu, eftersom jag ska låta det växa ut. Så om ni ser mig gå runt med en turban på huvudet, you know why!
- Har fått en superdupermegakonstig religionsläxa! Det finns inga ord som kan beskriva min frustration just nu..
- Det var risgrynsgröt på skolan. Jag är alltså tvungen att ta den mjölkfria. Den var inte god. Klart slut.

Tur att man har sovmorgon imorgon också. Den tar nästan bort allt det negativa som har varit idag. Men bara nästan.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback