RSS 2.0

brödbak
2011-10-16 20:49:27 | familj & vänner | Kommentera här! 1



Foto: Mimmie

Spenderade denna söndag med Mimmie och Sandra i Ursvikens bagarstuga. Vi försöker att samla ihop pengar till vårt UF-företag som vi ska ha under vårt sista gymnasieår!

Det var grymt kul, me väldigt varmt. Man kunde nästan tro att vi hade hamnat i klimateriet. Vi svettades som grisar! Trots värmen så blev bröden jättebra, tack vare min underbara farmor som hjälpte oss! Älskar dig ♥ Utan henne skulle alla bröd sett ut som svarta korvar. Sedan sålde vi dem på ynka 60 minuter, måste vara some kind of record. Så nu är vi 4-siffrigt rikare!

Ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt. Klev upp 05.40 imorse, så jag behöver min skönhetssömn inför den tuffa skolvecka som sakta men säkert kryper sig närmare.

Tack för en jättefin söndag!

amanda

sv: okej men jag ska se över min ekonomi, men jag hör av mig om jag köper den!:)

2011-10-17 @ 13:35:54
URL: http://amandahallstens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback