RSS 2.0

beställningen från ASOS
2011-10-22 13:45:33 | shopping | Kommentera här! 3

Slog mig nyss att jag inte har visat det som jag beställde från ASOS för ett par veckor sedan. Är mycket nöjd med allt! Men det är tur att jag har mina höga jeans från Cheap Monday, för annars skulle jag inte kunna ha de magkorta topparna. Det hade ju varit en disaster.




Bortse från mina håriga armar som har "ståfräs". Det var någon som sa så i min klass för ett tag sedan, no names! Det är så himla kallt ute och därför valde min päls att resa sig. Slutpratat om detta.

Så himla kul att ha några klädesplagg som ingen annan jag känner har (jag tror då inte det). Häääärlisch!

Anonym

Du är ju så himla bra på att handla på second hand, skulle inte du kunna ge lite tips på hur man kan hitta något där? har försökt flera gånger men hittar inget :P visa gärna dina second hand kläder som du har! :) skulle vara jätte kul!

2011-10-22 @ 14:03:26
fritte

älskar den orangea!

2011-10-22 @ 14:44:35
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
anonym

Funderar på att beställa från asos, så jag tänkte fråga dig som verkar erfaren!

Är det en "säker sida"? (allstå med pengar och så..), hur lång tid tar det ungefär innan kläderna kommer?, och vad kostar frakten? :)



Tacksam för svar i bloggen! :)

2011-12-09 @ 20:53:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback