RSS 2.0

lussebullebak
2011-11-27 17:50:11 | allmänt | Kommentera här! 1



Dagen började finfint med lussebullsbak tillsammans med julmusik! Så mysigt och så god deg. Hade lite ont i magen efteråt...hehe. Efter det åkte jag upp till stan med familjen och kollade lite på marknaden på torget. De har verkligen gjort jätemysigt med ljusinlindade träd och "ljushimmel". Mycket mysigt! Men det var väääldigt svårt att ta sig fram eftersom det var så mycket folk på stan. Barnvagnar hit och gamlingar dit. Det går minsann inte att ruscha genom stan då.

Sedan gick vi upp till min mormor och morfar (där även min farmor och farfar var) och fikade lite julfika! Så himla mysigt!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta lussebullar och dricka glögg! Myyys!

MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 21:07:33
URL: http://missalicia.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback