RSS 2.0

magkatarrskit!
2011-11-25 17:57:07 | allmänt | Kommentera här! 1

Kämpade mig till skolan för att kunna vara med på företagstiden. Känner mig så sjukt stressad över affärsplanen! Den ska vara inne på onsdag nästa vecka och vi har en hel del kvar att skriva. Det är nog därför min magkattar har startat att plåga mig igen. Var länge sedan jag hade så ont som jag har just nu. Har svårt att somna, svårt att sova och det känns som att någon sticker en kniv i mig om och om igen! Typ den värsta känslan i världen. Men det är tur att jag har haft magkatarr i typ 4 år, för jag är rätt så förberedd på hur jag ska må när den vaknar till liv.

Ikväll blir det att bara ta det lugnt. Det behövs!


Frida stenlund

Hat samma jävla problem med min katarr-mage..

2011-11-25 @ 18:12:25
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback