RSS 2.0

företagets dag utan tvekan
2011-11-28 21:12:52 | allmänt | Kommentera här! 1



Såhär ↑ ser företagets logga ut som jag har knåpat ihop. Blev rätt så bra faktiskt!

Slutade egentligen klockan 11 idag, men eftersom vi är lite sega med att skriva vår affärsplan (som ska skickas in senast på onsdag!!) så satt jag kvar tillsammans med de andra och skrev till ca halv 5! Det värsta är att vi inte ens är klara. Skrivarbete är verkligen det värsta med tanke på att vi har så sjukt mycket jobb med att ens få fram säljbara koppar.

På tal om säljbara koppar. Idag fick jag se mina färdiga koppar som jag glasyrdoppade i fredags! Våra första säljbara koppar och de blev JÄTTEFINA! Är så sjukt glad och stolt över att jag faktiskt har tillverkat mina egna koppar. Det trodde jag aldrig att jag skulle få vara med om.

Är jättetrött efter dagens skrivande, så nu ska jag krypa till kojs. Måste få min skönhetssömn inför resten av skrivandet imorgon.

Godnatt alla små...och stora!

FRIDA

FINT!!!

2011-11-28 @ 22:20:06
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback