RSS 2.0

ooookeeeej
2011-05-25 18:09:07 | | Kommentera här! 0



En bild säger mer än tusen ord. Alltså borde två bilder säga mer än 2000 ord. Men för er skull ska jag avslöja några av dessa 2000 ord.

Hade motionstest idag, 2 km. Eftersom min kondition ligger på el continento zero så trodde jag att jag skulle dö vid start, halvvägs och i mål. Eller ja, det kändes som det. "SKONA MIG" tänkte jag vilt i min pulserade hjärna. Kom dock till slut i mål med en halvbra tid på 9 min och 56 s. Det var banne mig tajt att hamna på över 10 minuter-sidan. Men jag klarade mig med benen släppandes efter mig. Fick tyvärr senare veta att min kondition är "ganska bra" på en skala mellan "mycket dålig-mycket bra". En medelmåtta är vad jag är!

Denna cp-fy-blä-jobbiga dag slutade inte här. Nänä! Den slutade med ett fördömt kemikursprov! Vi hade bara 90 minuter på oss att skriva och seg som man är så hann jag inte göra sista uppgiften! TRE POÄNG MISSADE JAG! Det kan vara skillnaden mellan ett bra betyg och ett mindre bra betyg. Attans rabarb!

Hoppas att ni har haft en bättre dag!


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback