RSS 2.0

Nytt i garderoben
2011-05-24 18:05:41 | | Kommentera här! 1




Köpte denna kavaj/blus på second hand för två veckor sedan. Har alltid tyckt att blommtrenden är snygg. Man kan inte undvika den eftersom den alltid kommer tillbaka på sommaren. Gäller bara att följa den med måtta, så man inte ser ut som en vandrande blommrabatt.

Ursäkta min skabbiga frisyr. Har blåst hela dagen och det är lite fuktigt ute, så mitt hår blir en enda stort hårigt monster. Även med kort hår. Ser ni den där minilocken i luggen längst upp vid hårbotten. Den tampas jag med varje dag. Den reser sig alltid och vill absolut inte lägga sig!

Vad tycks?? Om blusen menar jag..

FRIDA

SÅ tuff!



svar ja men du har inte astma och är allergisk mot allt du springer omkring ;) LYCKA TILL!! :D

2011-05-24 @ 18:21:51
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback