RSS 2.0

UF-mässan
2011-03-31 15:17:14 | | Kommentera här! 0



Bildkälla: Norran

Den här dagen har jag spenderat på UF-mässan (Ung företagsamhet). Tycker att det är lite läskigt att gå omkring bland montrar och liknande där folk vill visa sina affärsidéer och sådant. Man känner sig lite utstirrad. Men det var väldigt många bra affärsidéer på samlade på det stället. Blir lite inspirerad av att prova på att ha ett eget företag i 3:an. Men tyvärr så skulle jag aldrig våga prata sådär inför folk. Har väldigt svårt med det.

Efter mässan så for jag och några bruds till Frasses och gottade oss i lite fett och liknande. Mmm mums! Köpte även ett linne och hårfärg när jag gick på stan sedan. Hoppas på att bli lite askigare och ljusare i färgen. Vi får se hur det blir!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback