RSS 2.0

Tips - värmeskydd
2011-03-29 10:39:55 | | Kommentera här! 0




Ett litet tips till er som har slitna toppar och ofta fönar håret osv. Skaffa ett bra värmeskydd! I det här området så är det pengara som avgör hur bra du vill att ditt hår ska må. Lägg lite mer pengar på sådant som verkligen fungerar.

Jag fick det här värmeskyddet när jag fyllde år och det är superbra! Har tidigare använt budgetvärmeskydd och kommer inte att göra det igen. Har förstått att mitt hår behöver ett bättre värmeskydd eftersom det lätt blir skadad. Nu när jag har kort hår så är det nästan ännu viktigare eftersom jag nästan alltid måste blöta och torka håret när jag ska fixa det. Skulle helst inte göra det, men för allas bästa (förutom mitt hår) så gör jag det.

Mitt tips till er: L´ANZA Healing Smooth. Den gör så att håret skyddas från värme, håller håret glansigt, kontrollerar "frissighet" och ger håret stadga.

Because you're worth it! - eller är det fel reklam? Haha wooops!

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback