RSS 2.0

onsdag - en föredetta väldigt jobbig dag
2011-03-30 17:06:04 | | Kommentera här! 2




| Jeans H&M | Linne H&M | Cardigan VILA | Halsband Åhlens | Ring Tradera (NY) |

Satt och råpluggade igår innan jag skulle gå och lägga mig, väl medveten om att jag skulle ha prov idag i kemi. Men när jag kom till skolan idag så fick jag veta att vi hade en tema-dag (livsviktiga relationer) så alltså hade jag inget prov. Bara ett litet instick att jag satt och pluggade helt i onödan igår. Kul. Skoj. Gillar det.

Men i allafall. Vi hade som sagt tema-dag idag och tiden gick faktiskt väldigt fort! Hade dock ett milslångt hål mellan första lektionen och temadags-lektionen. Fast jag förbrukade den väl genom att köpa sallad och hälsa på min underbart söta mormor och morfar (♥) och sedan fynda på Second hand. Så det blev lyckat ändå!

Ikväll ska jag bara se på tv och ta det sååå easy som man bara kan. Jag gillar det (denna gången menar jag det).

puss


Lina

svar: haha men va?! Varför har vi ingen engelskaläxa och när fick du veta det? :D

2011-03-30 @ 17:58:08
URL: http://linastein.blogg.se/
Mitt Liv

Hej !! allt bra ? :D

2011-03-30 @ 18:58:11
URL: http://justhewayim.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback