RSS 2.0

tips
2011-06-21 18:57:00 | skönhet | Kommentera här! 1



Har du problem med att hitta en sminkborttagning som verkligen får bort allt? En som inte bara kletar ut sminket och lämnar porerna täppta? Sluta leta!

Deep Cleansing från ACO Spotless rengör verkligen ansiktet på djupet. Det känns verkligen hur porerna blir helt rena. Huden känns superfräsch efteråt! Den förebygger även mot finnar, pormaskar och andra hudproblem. Låter nästan som att jag är en säljare till produkten. Det är jag inte, men jag är en grymt nöjd kund! Jag har en väldigt fet hy och med den här försvinner det överflödiga fettet. Dock bör man smörja in huden med en hudkräm sedan, annars kan huden bli torr. Men det ska man ju göra hur som helst, vad man än använder.

Den bästa sminkborttagningen jag har använt! Verkligen värd pengarna och räcker väldigt länge. Ge den en chans, jag har svårt för att se dig bli missnöjd.

Oj såg nu hur patetisk jag låter. Men aja, ni förstår budskapet...förhoppningsvis.

Trackback