RSS 2.0

I vildare betesmarker - Mora
2011-07-06 23:46:00 | allmänt | Kommentera här! 1

Efter nästan exakt 80 mils bilkörning så är vi framme i Mora. Vi började i Skellhell såklart och sov första natten på en camping i en skabbig stuga. Det var så sjukt varmt! Men jag överlevde. Jag och Mimmi såg till och med en bäver! Typ bästa dagen i mitt liv..

Som sagt, nu är vi i Mora och bor på en sjukt fin camping! I en nybyggd stuga till och med, så livet leker! Jag och Mimmi tog oss ett dopp för en stund sedan med ett par tama ankor. De följde nöstan efter Mimmi. SKOJ.

Här får ni en sammanfattning av dagen i bilder.



Vi börjar dagen med att glassa på stranden. Fick sand överallt och det var bremsar så att det räckte till alla i Kina...inte lika glassigt längre.



Jag. Försöker att ta bort mitt utkletade smink (var osmart och sminkade mig, inte mitt stoltaste moment). Livet hade lekt om jag kunde sudda bort min gigantiska utväxt..



Snyggaste poserna i stan. Min outfit : shorts från Nelly, topp från Gina, väska från Indiska och solglasögon från H&M. Mimmis outfit: shorts gjort själv (avkapade byxor) och väst från H&M. Vackert.




MAAAT! ♥ Min sallad var dock ingenting att skryta om. Men mina andra familjemedlemmar var väldigt nöjda.





Mimmi cyklar. Snabbt.



Pappa levererar en liten posé. Mycket vacker må jag säga.

PS. Jag finns med på megafonen nu. Bara att kika in mig! Då får ni en liten bättre bild på min frilla också ;) 

PUSS på er alla! Imorgon bär det av till Karlstad!
Trackback