RSS 2.0

min shopping
2011-07-18 15:00:00 | shopping | Kommentera här! 2



Monki - 175 kr (50%)



BikBok - 149 kr (50%)



H&M - 150 kr (rea)



Monki - 150 kr



Monki - 150 kr vardera

Detta köpte jag när under min resa. Kunde lika gärna ha kommit hem med hela Monkibutiken om jag bara hade haft mer pengar. Men några plagg från Monki blev det i alla fall. Dessutom så stötte vi på lite "lyxigare" kläder på en H&M-butik i Göteborg. Det fanns massor med kläder som de inte får in i skellefteå, men tyvärr så var det väldigt dyra kläder (för mig), så det blev bara den rosa kavajen som var på rean. Den kostade 500 kronor nypris, men fick den för 150 krnor på rean. Värt!

Så nu har jag lite nya fräscha kläder i garderoben. Härligt med två nya shorts med hög midja. Blev inte så mycket färg, men jag känner att hösten snart kommer och då använder jag inte så mycket färg.

Linnet från Monki är min absoluta favorit just nu!
Trackback