RSS 2.0

onsdag
2011-01-19 21:20:02 | | Kommentera här! 0



Då var den dryga onsdagen avklarad. Körde på morgonen så jag var alltså tvungen att kliva upp klockan 6. Sedan så hade jag skola till klockan 4. Lyckat! Somnade väldigt sent också eftersom jag hade glömt att göra körhäftesläxan. Inte kul! Det är typ det drygaste man kan göra. Tog typ en timme eftersom jag skulle göra 21 sidor. Så jag somnade inte föränn typ 11. Väldigt sent för min smak.

Har körlektion imorgon samma tid, så det blir nästan inge sovelisova för mig inte. Inte så mycket som jag skulle vilja. Längtar tills jag får körkortet och inte behöver stiga upp så himla tidigt varannan dag. Det tar verkligen på kroppen!

Nu måste jag läsa lite körkortsteori innan jag somnar in. Godnatt!

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback