RSS 2.0

godnatt
2011-01-24 21:40:50 | | Kommentera här! 3

Jättekul att det är så pass många som är intresserade av sakerna i bloppisen! Jag svarar på alla mejl som från och med nu kommer, imorgon. Jag måste gå och lägga mig nu eftersom jag ska stiga upp tidigt imorgon, för att jag har körlektion.

Skolan gick segt. Hade ingen labb eftersom jag skulle till tandläkaren. Nästa gång jag är hos tandregleringen ska a ta bort metallfjädrarna jag har i munnen. LÄNGTAR! Så himla skönt det ska bli att slippa de där. Träningen gick dåligt och jag har jätteont i höfterna. Inte så kul.

Nu ska jag gå och lägga mig, innan jag blir allt för emo.

puss

johannahallbom

njaa, jag tror jag hoppar det :)

2011-01-25 @ 17:54:57
URL: http://aldrigbra.blogg.se/
Anonym

svar en tjej i stockholm är också intressant av den tröjan. Ska se vad hon ger för den först!! :) den som budar högst haha

2011-01-25 @ 18:39:03
michelle

sv; attans!

2011-01-26 @ 16:50:48
URL: http://michelleostlund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback