RSS 2.0

disneykväll
2011-01-27 17:30:16 | | Kommentera här! 1



Härliga tider! ♥

Åh...har fortfarande ont i magen sedan min körlektion jag hade idag. Jag hade en låtsasuppkörning med min körlärare. Jag var så himla nervös hela tiden när jag körde och bara hoppades på att allt skulle gå bra. Som tur var så gjorde det det! Jag fick godkänt och han var mycket nöjd med min körning. Skakar fortfarande bara när jag tänker på det! Så himla synd att detta inte var min riktiga uppkörning. Nu måste jag ju faktiskt göra om det igen. Huuuhhh så spännande! Är såååå sjukt glad över att jag klarade den här iallafall. Det bådar gott till den riktiga uppkörningen nästa vecka.

Ska egentligen träna ikväll, men jag har så ont i höfterna. Men jag ska fara och titta på den som den trogne lagkapten jag är. Efter det ska jag hämta mitt H&M - paket och efter det kommer Madde hit ♥ Vi ska ha en Disney-kväll. En av många kan man säga. Det är så mysigt med Disney-filmer! Inget himla blod som skvätter all over the place och inga skräckscener som torterar en när man ska sova.

Disney is the real thing!

puss


ella

d kommer nog gå bra på den riktiga med ska du se=)

2011-01-28 @ 21:49:20
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback