RSS 2.0

Nu vet jag varför jag valde Teknikprogrammet och inte Samhälls
2011-12-08 21:48:37 | Teknik - inredning & design | Kommentera här! 0

Wtf, där jag skriver mina inlägg är det fortfarande jättekonstigt. Ser bara halva rutan som man skriver i. Helt wierd!

Idag slutade jag typ 12, men ville inte riktigt hem eftersom jag då var tvungen att skriva klart min samhällsläxa. Så jag har alltså suttit från 13.00-19.30 med denna uppgift! Samhälls är ju baar för kul...eller? Önskar att jag var intresserad av samhällskunskap eftersom jag vet att det är viktigt. Men jag valde teknik. Så enkelt är det.

Nu är det bara att krypa till kojs. För imorgon är det dax för fredag, vilket betyder lååååångdag för mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback