RSS 2.0

strålande dag!
2011-12-20 19:15:34 | allmänt | Kommentera här! 0



Klädd som en vårflicka gled jag igenom denna skoldagen på ett lätt sätt. Fick veta mitt dekorativt måleri B - betyg och det blev ett superstarkt MVG. Om det fanns ett högre betyg hade jag fått det men nu finns ju inte det. Har inte så lätt för att ta emot beröm och liknande, så jag satt bara där generad, men absolut jätteglad! Man kan ju inte bli gladare när ens lärare knappt kan säga med ord hur bra man har varit i kursen och som hoppas på att man fortsätter med måleri senare i livet. Skoj!

Nu ska jag faktiskt göra lite julgodis! Mamma fyller år imorgon, så då kommer släkten hit för lite mys före det riktiga julmyset på julafton. MYYYS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback