RSS 2.0

vitt, vitt och återigen VITT
2011-08-09 17:22:00 | min garderob | Kommentera här! 0



Har börjat inse att hösten snart är här och börjar fundera på mitt klädinnehav. Som ni kan se så är mina för nuvarande snyggaste plagg vita, VITA, viiita eller rosa. Visst, vitt funkar till alla årstider, men jag känner ändå att jag vill få in lite av de mysiga höstfärgerna. Roströd, mörkröd, mossgrönt, guld, silver, brandorange, brunt i alla olika nyanser och såklart senapsgult.

Synd att plånboken (som alltid) är utömd på sitt innehåll. Den skriker lika mycket efter pengar som min mage gör efter mat just nu efter en nästan oätbar middag (chili con carne är inte direkt min favorit. Speciellt när pappa häller i typ hela saltkaret i den...)

Är dock väldigt nöjd med linnet som är på sista bilden. Hittade det på 50% av reapriset för någon vecka sedan. Har kikat in det länge, men kännt att det har varit för dyrt. När man hittar något sådant på rea känner man sig oslagbar.

Det är bara att fortsätta drömma om höstliga färger. En dag kanske drömmen slår in!
Trackback