RSS 2.0

Dagens plus och minus
2011-08-22 19:03:00 | allmänt | Kommentera här! 1



Dagens plus
+ Kunde hitta så pass många blåbar i skogen bakom vårt hus att det räckte till ett par gryyymt goda pannkakor.
+ Har äntligen dragit tummen ur röven och gjort en beställning hos Elf.
+ Finnarna håller sig borta (peppar peppar, ta i trä!!)
+ Mimmi köpte en snygg tröja idag! Ibland älskar jag att vi kan dela garderob!
+ Hamnade återigen på streetstyle (se min outfit här! och tryck gärna på gilla-knappen)
+ Ska spendera min sista night of freedom med fina Madde ♥

Dagens minus
- Följde med min syster till skolan, för att visa henne var hon skulle samlas, utan smink och megaflottigt hår. Sa till mig själv " jag ska inte behöva bry mig om hur jag ser ut, jag ska banne mig börja 3e året!". Efteråt var detta citat rena rama skräpet.
- Märkte senare att jag hade kört med övningkärningsskylten på (!!!). Inte nog med det. En körlärare (från körskolan jag körde på) såg mig köra förbi och körde bakom mig sedan. Så sjukt pinsamt!!
- Har nada aning om vad jag ska ha på mig imorgon. Numbero uno problemo!
- Mina naglar bara spricker hela tiden och nu har jag även fått blåbär under dem, som inte går bort!

Nu ska jag bege mig till Madde, ha en fin kväll!

Trackback