RSS 2.0

mer smör på mackan??
2011-08-24 18:29:00 | allmänt | Kommentera här! 0



Den här dagen har varit ganska seg. Jag får bara inte bli skoltrött redan! Då kommer detta år bli hard work work! Gjorde misstaget att inte duscha mitt hår imorse. I och med det så gick jag runt med flottigt hår + hjälmfrilla eftersom jag körde moppe. Ni kanske undrar varför jag inte körde bil och kanske även varför jag inte duschade. För det första så får jag dåligt samvete över att jag kör så mycket bil och aldrig har betalat bensinen en enda gång. För det andra så är jag så usel på att parkera att jag knappt får in bilen på en P-ficka på skolans parkering. Borde seriöst ta en parkeringslektion.

Och varför duschade jag inte?? Jo, för att jag duschade det igår. Där har ni svaret och den bittra sanningen! Mitt hår är numera toppproducent av Bregott (extrasaltat till och med). Så från och med nu, köp inte Bregott. För allas välmående.

Trackback