RSS 2.0

dagen före min undergång, skämt åsido
2011-08-22 15:11:00 | allmänt | Kommentera här! 1

Har lite blandade känslor idag. Försöker att njuta av min sista sommarlovsdag, men jag känner hur den rinner iväg! Det är trist att sommarlovet är över och jag känner verkligen inte för att börja plugga igen! Men å andra sidan så ska det bli sjuuuukt kul att träffa alla! När jag tänker efter så tror jag att det är dax för mig att få in lite rutiner. Mår mycket bättre när jag har saker att göra hela tiden. Faktiskt, tro det eller ej, så mår jag väldigt bra av att vara i skolan. Kommer inte att känna så när jag väl är i skolan, men det är så.

Här är mitt "underbara" schema. Kommer att kunna stryka några rutor (som matte och fysik), men jag vet inte vad alla förkortningar står för. Så det ska bli spännande när jag får veta hur mitt personliga schema kommer att se ut.

HÖST


VÅR


Trackback