RSS 2.0

Plus och minus
2011-04-13 19:43:20 | | Kommentera här! 1



Sammanfattar min dag med lite plus och minus.

Dagens plus

+ Vann budet på ett linne från H&M garden collection som jag hade tänkt att köpa när kollektionen fanns i butik, men som jag aldrig gjorde.

+ En dag närmare påsklovet!

+ Var hos tandregleringen idag. Kanske inte låter så kul, men vänta....wait for it....wait for it.....de tyckte att jag borstar tänderna jättebra (vilket jag inte håller med om).

+ Det belv så sjukt fint väder på eftermiddagen! Trodde att jag hade kommit till himlen.

+ Har blivit 150 kronor rikare = 150 kronor mer att shoppa för i helgen.

+ Mamma har köpt strösocker, så nu kan jag göra en kladdkaka aka KLADDIS ♥

+ Har sovmorgon imorgon (mer än vanligt)! Så istället för att börja 9.40 så börjar jag typ 11.45! Inte illa! Är värt en smiley eller två :D :D


Dagens minus

- Visar sig att gummibanden jag har haft i tandställningen hitills inte har gjort så mycket skillnad.

- Har jättemycket plugg att göra (och återigen sitter jag här och fördriver tiden)

- Har en gigantisk finne i näsan! En riktig undergrounder med plan att utsätta mig för total destruction. Den tar så grymt (pip) ont! Tror att den snart visar sig vara ett extra huvud...

- Har jättestökigt rum, men orkar inte göra något åt det.

- Har ont i magen. Känns som att jag ska föda ett barn. Ett barn med gigantiskt huvud. Ingen trevlig syn.

Sammanfattning: Helt ok dag


puss

Anonym

Du borde vara ganska nöjd med dina öron, va? Jag tänkte med din frisyr så täcks ju inte öronen ;) tycker att dom är jättesnygga iallafall!

2011-04-14 @ 13:57:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback