RSS 2.0

Umeå nästa
2011-04-16 07:52:57 | | Kommentera här! 1

Snart far jag till Umeå med shoppingsuget uppe i geniknölarna! Hoppas att det finns kvar lite från H&M Conscious collection. Som jag visade i ett inlägg tidigare har jag redan beställt två plagg från den, men jag ska se om de finns i Umeå så jag inte behöver beställa. Roligare att få köpa "på riktigt" och det kan vara bra att få testa plaggen också.

Nu måste jag duscha. Mitt hår ser ut som att den har fallit i en bytta av smör. Eller så är det byttan som har blivit fylld med mitt hår. Fritt val.

Hejdå, kanske vi ses i Umeå?

puss


Louise

Kolla in min blogg och va med i dagens blogg och kolla in mina videos!<3

2011-04-16 @ 16:07:03
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback