RSS 2.0

Svar på rolig fråga
2011-04-14 18:00:00 | | Kommentera här! 1





Det här måste vara den konstigaste och mest komiska kommentaren jag någonsin har fått. Kan väl först och främst säga TACK för att du tycker att mina öron är snygga. För det andra så har jag faktiskt inte tänkt så mycket på mina öron. För det tredje så har du väl rätt i att jag borde vara nöjd med de eftersom de syns.

Det är väl upp till betraktarens öga om mina öron är snygga eller inte. Haha, fattar inte att jag sitter och skriver det här! Trodde aldrig att det skulle hända. Men visst, mina öron är ju iallafall inte fula. De är inte speciellt utmärkande. De är ganska diskreta faktiskt. Annars kanske jag inte hade klippt den här frisyren, eller vad tror ni?

Haha, jag kan inte hålla mig för skratt! Roligt med lite annorlunda kommentarer! Fortsätt så!

Hoppas att det är ett någorlunda bra svar på din fråga :)



puss

Evelina

Haha vad gulligt! Vill också passa i kort hår :/

2011-04-14 @ 19:22:02
URL: http://evelinahjelte.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback