RSS 2.0

SJUKHUVUD
2011-04-27 14:38:47 | | Kommentera här! 2

Åh fy, blä, mackarones så tjock jag känner mig..i huvudet. Har blivit förkyld (IGEN) och känner mig rent usel stundtals! Snart orkar jag inte mera! Har varit sjuk typ 6 gånger på 2 månader. Är frisk i typ en vecka och blir sjuk i typ en vecka efter. Sådär håller det alltså på hela tiden!

Ser ut som en strandad blåval, men med några faboulous finnar på det också. Hann faktiskt att sminka mig imorse innan jag kände att det inte gick. Kämpade mig genom varje steg som om mina ben var spagetti. Ketchup i naveln next?

Om ni är sugna på forsränning, prova på "Linns näsa - forsränningens mecka". Forsränning i svårighetsgrad 5.

puss

Fritteliten

KRYYAA IGEN!



kan du göra mig en tjänst fråga din pappa om han fixat min älskade darre :)!?

2011-04-28 @ 20:19:42
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
CISSI

blogga!

2011-04-29 @ 14:54:20
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback