RSS 2.0

New in - spetsshorts
2011-04-17 17:06:00 | | Kommentera här! 0




Såg för ett tag sedan dessa shorts på BikBoks hemsida och har väntat på att de ska komma in i Skellefteå. När vi då gick till BikBok i Umeå, vad tror ni att jag ser då? JAG SER SPETSSHORTSEN! Jag rusar dit och ser då till min besvikelse att det bara finns två exemplar kvar, båda i storlek L. Frågade om de hade några på lager, men det hade dem inte. Så då gick vi därifrån, jag kan ju liksom inte ha storlek L. De skulle ju falla av mina höfter till och med.

Senare när vi hade gått ett bra tag så gick vi tillbaka för att titta igenom BikBok lite noggrannara. Och vad ser jag då? Jo, ett exemplar till i storlek S!! Någon måste ha lämnat tillbaka dem eller något. Fatta så glad jag blev! Frida var dessvärre inte lika glad...hehe.

Så nu hänger de snygg och prydligt i min garderob. Längtar efter att få använda dem!

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback