RSS 2.0

Home
2011-04-17 15:07:57 | | Kommentera här! 0

Kom hem från Umeå ca klockan ett idag. Det har varit mycket roligt att fara till en annan stad bara över en helg. Har shoppat en hel del och är officiellt pank. Så nu mina vänner är det "shopping-celibat" tider. Men jag är grymt nöjd över mina köp, så då spelar det väl ingen roll eller hur?

Håller på att vårstäda kaninburarna. Ska göra dem som nya igen! Är lite svårt att städa dem på vintern, så nu måste jag verkligen göra dem superrena!

Ni kommer att få se det jag har köpt, men det kommer i olika inlägg lite utspritt över veckan. För att göra det lite mer "spännande". Allt för att plåga mina nyfikna läsare!

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback