RSS 2.0

borta med vinden!
2011-04-20 21:46:51 | | Kommentera här! 1

Ah gud vad dålig uppdatering jag ger er! Har massor av nya kläder som jag borde visa upp, men jag har så mycket annat på gång nu när det är lov. Borde egentligen skriva mer nu när jag är ledig, men det finns seriöst ingen tid! Dessutom är jag grymt avsugen på att ta kort på mitt fattiga ansikte. Så det blir inte så mycket sådant heller. Har även lite problem med att få i all den där magmedicinen i Sean. Han verkar inte tycka att det är så gott och det kladdar mer än det gör nytta. Men imorgon ska mamma hjälpa mig lite, så han får i sig det jag har köpt till honom.

Torsdag imorgon och typ halva lovet har gått. Det är helt sjukt att jag knappt hinner slappna av och känna lugnet. Borde ta en riktigt softarhelg utan bekymmer. En hakuna matata helt enkelt!

Hoppas att ni har haft en bra lov hitills! ♥

puss

CISSI

va ofta han inte gillade maten? blanda den med vatten och he i en skål, det gjorde jag och snutte vart helt galen :)

2011-04-20 @ 22:55:08
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback